Általános szerződési feltételek

beautyfashion.hu webshopon történő vásárlásokkal kapcsolatos általános szerződési feltételek az alábbiak:

A jelen ÁSZF szolgáltatójának (a továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

A Szolgáltató neve:  Sréger-Gyulai Beatrix

A Szolgáltató székhelye: Budapest, 1118 Haraszt utca 24. 

A szolgáltató e-mail címe: info@beautyfashion.hu

Telefonszáma: +36 (20) 552-9911

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1 A termékek jelen webshopon történő megjelenítése internetes katalógusnak minősül, amely ajánlati kötöttséget a Szolgáltató részéről nem von maga után.

1.2. A Szolgáltató és a jelen honlapon működtetett webshopban vásárló (továbbiakban Vásárló) vagy azt használó személy (a továbbiakban: Felhasználó) továbbiakban együtt Felhasználó közötti ügyletekre a jelen, webshopban történő rendelés időpontjában érvényes általános szerződéses feltételek (továbbiakban: ÁSZF) vonatkoznak.

1.3. A Vásárló jelen ÁSZF-től eltérő szerződéses feltételei kizárólag a Szolgáltató kifejezett írásbeli hozzájárulása esetén válnak a felek közti szerződés részévé.

1.3. A jelen ÁSZF hatálya azokra a vásárlónak minősülő és vásárlónak nem minősülő felhasználókra is kiterjed, akik a webshopot használják.

1.4. Vásárló a weboldalon történő vásárlásával illetve regisztrációjával, valamint a hírlevélre való feliratkozásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

1.5. Vásárló és Felhasználó a vásárlás / regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás / regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásainkat.

1.6. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és / vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, ezt a Vásárló és Felhasználó a weboldal használata megkezdésével elismeri. 

1.7. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

1.8. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

1.9. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a termékfotózás során a színhűség megmaradjon, azonban előfordulhat, hogy a webshopban szereplő termékek fotóinak színei a valóságtól eltérhetnek, amelyet okozhatja a különböző monitorok különböző színfelbontása is.

2. A RENDELÉS MENETE ÉS A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

2.1.Regisztráció: Vásárló eldöntheti, hogy regisztrációval (azaz fiók létrehozásával) vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Amennyiben a Vásárló regisztrálja adatait az első vásárlás során, ezt követően minden alkalommal, amikor belép a fiókjába, a vásárlás során automatikusan kitöltésre kerülnek a cím és szállítási adatok. Ezen adatokat a Vásárló bármikor módosíthatja az adatlapján.

Amennyiben a Vásárló regisztrációs felületén kívül szeretne vásárolni, abban az esetben ki kell jelentkeznie a webshop jobb felső részén megjelenő profiljából.

2.2.Megrendelés: A termékek a kosárba helyezéssel rendelhetőek meg. A kiválasztott termék(ek) a „kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető el a kosárban. A jobb felső sarokban található, kosarat jelképező piktogramra kattintva a kosárban elhelyezett áruk megtekinthetőek, a mennyiségük módosítható, és törölni is lehet őket. Amennyiben további terméket szeretne a Vásárló hozzátenni a kosarához, akkor a „folytatom a vásárlást” gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A vásárlás befejezése a „tovább a fizetéshez” gombra kattintva történik. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására / törlésére.

2.3.Szállítási és számlázási adatok megadása: A megrendelés utolsó lépéseként

• a Vásárló megadja a számlázási adatokat, valamint azt a címet, amelyre a szállítást kéri (ami az a cím, ahol a terméket szeretné átvenni, legyen az akár az otthona, akár a munkahelyi címe, illetve a kiválasztott csomagpont vagy csomagautomata vagy Postapont). Amennyiben Vásárló korábban már regisztrált, a rendszerünk automatikusan kitölti a korábban a Vásárló által megadott címmel és szállítási adatokkal, amelyet a Vásárló bármikor módosítani tudja.

• A számlázási adatok és a számlázási cím megadása után Vásárló kiválasztja a szállítási módot, amely lehet GLS házhozszállítás vagy MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve vagy MPL Házhozszállítás, vagy Foxpost Csomagautomatába történő szállítás. Szlovákia vagy Románia területére történő szállítás PACKETA Házhozszállítással. 

• Ezt követően Vásárló megadja a fizetési módot is, amely lehet utánvét, vagy átutalás, vagy bankkártyás Stripe fizetés. 

• A „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja Vásárló elküldeni a rendelését. (Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges a rendelés továbbításához.)

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) tartalmazza a csomag, amit Vásárló kézhez vesz.

2.4. Szállítási költség:

Belföldi (Magyarország területén belüli) szállítás esetén:

MPL háztól házig utánvét nélkül: 

1990 Ft

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve utánvét nélkül:

990 Ft

GLS háztól házig utánvét nélkül: 

2290 Ft

Foxpost

Automata 990 Ft

Az utánvét költsége egységesen: 

490 Ft

Más országokba történő szállítás esetén: 

Külföldi szállítás esetén a szállítási díjak Szlovákia, Csehország, Románia, esetén bankkártyás SimplePay fizetéssel csomagonként 3.990 Ft utánvéttel 4.490 Ft (csomagonként).

2.5. A megrendelés visszaigazolása: Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automata visszaigazolást kap.

Amennyiben a visszaigazolás Felhasználóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz  megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg a megrendeléséhez, vagy a regisztrációja során, továbbá ha a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

3.A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

3.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik (hétfőtől-péntekig 8.00 órától 16.00 óráig). A munkaidőn túl érkező online megrendelések a megrendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.


3.2.Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 2-8 munkanapon belül, kivéve ha a szállítás az MPL szolgáltatás igénybevételével történik. E

3.3.Teljesítés: Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által bankkártyával fizetett összeget 2-4 munkanapon belül visszatéríteni. A pénzvisszatérítésnél az eredeti ügylet során megadott bankszámlára történő utalást alkalmazunk, kivéve, ha Vásárló más bankszámlára történő utalást írásban kifejezetten kéri.

3.4. Kézbesítés és át nem vett küldemény

Felhasználó szállítási címnek minden esetben olyan címet adjon meg (pl.: akár munkahelyi cím), ahol munkanapokon 8 és 17 óra között folyamatosan tartózkodik valaki és a megrendelt terméket át tudják venni. Abban az esetben, ha a kézbesítést végző személy a küldemény átadását nem tudja eredményesen teljesíteni, a felhasználó elérhetőségein keresztül történő kapcsolatfelvétel megkísérlésének ellenére és többszöri próbálkozás ellenére sem a kézbesítésre rendelkezésre álló próbálkozások számán, vagy határidőn belül, akkor a küldemény a Szolgáltató részére visszaküldésre kerül. Az át nem vett csomagok szállítási költségét Szolgáltató a Felhasználóra terhelheti.

4.ELÁLLÁS JOGA

4.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

4.2. Ha a Vásárló élni kíván az elállási jogával, elállási szándékát egyértelmű nyilatkozatával köteles eljuttatni, amelyet a termék visszaküldésekor a csomagban kell elhelyezni. Az elállási nyilatkozat nincs kötve a jelen webshopban található elállási nyilatkozathoz. Az elállási nyilatkozatmintát a vásároló a webshopban találja. 

4.3. A Vásárló részéről az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi.

Az Elállási Jogi Nyilatkozat nyomtatvány letölthető a webshop oldaláról, amely a webshop láblécében található.

4.4. A visszafizetés során Szolgáltató a termék(ek) árát a csomag kiszállítási költségének árával növelt összegével utalja vissza, azonban a termék(ek) visszaküldésének költsége már a Vásárlót terheli.

4.5. A termék(ek) visszaküldési címe az cím, amelyet a Szolgáltató visszaküldési címként megjelölt, és ez minden esetben a feladó alábbi címe:

Sréger Gyulai Beatric Egyéni Vállalkozó, Budapest, 1118 Haraszt utca 24. 

4.6. A Vásárló kizárólag akkor jogosult a termék(ek) teljes vételárát visszakapni, ha Vásárló a termék(ek)ben értékcsökkenést nem okozott, vagyis a termékek sértetlenül kerülnek vissza a Szolgáltatóhoz. Ez azt jelenti, hogy nem áll módunkban visszavenni olyan termék(ek)et, amelyek például viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímke a nyaki rész hátoldalán, valamint a ruha további címkéi kivágásra kerültek.

4.7. Pénzvisszatérítést kizárólag bankszámlára történő utalással áll módunkban teljesíteni. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméke(ke)t. A termék(ek) kézhezvételét követően 8-10 napon belül megtörténik a termék(ek) árának visszaküldése a Vásárló által megadott bankszámlára.

5. HIBA ÉS HIBÁS TELJESÍTÉS

5.1. Amennyiben Vásárló hibás terméket kap kézhez, a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérheti a termék cseréjét. Hibás termék esetén az új termék kiküldésével járó szállítási díj a Szolgáltatót terheli.

5.2. Hibás termék esetén Vásárló kérheti a vásárlástól való elállás lehetőségét is (lásd: 4. pont).

5.3.Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót és a Vásárlót az új adatokról. Vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

6.ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

6.1.Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani, vagy törölni tudja a bevitt adatokat.

6.1. A kosár tartalmának a javítása: a rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár több, vagy kevesebb mennyiséget tartalmaz, mint amit a Vásárló szeretne megrendelni, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőben Vásárló módosítani tudja a rendelni kívánt mennyiség darabszámát az alábbiak szerint:

• Vásárló be tudja írni a kívánt darabszámot

• Vásárló a „+” vagy „–„ gomb segítségével tudja növelni, vagy csökkenteni a darabszámot.

Amennyiben Vásárló törölni kívánja a kosárban található terméke(ke)t, akkor a törléshez tartozó „kuka” ikonra kattintva tudja a rendelését törölni.

6.2. További rendeléshez tartozó adatok javítása: a megrendelés elküldése előtt lehetőség van javítani a számlázási címet, szállítási címet, a megjegyzés rovatba írt tartalmat, a szállítási és fizetési módot.

Az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatónkat a weboldalunk láblécében tudod elolvasni, onnan folyamatosan elérhető, de természetesen minden kérdésedre válaszolunk akár telefonon vagy e-mailben is, fordulj hozzánk bizalommal!

7.ADATKEZELÉS STRIPE HASZNÁLATÁVAL TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS ESETÉN

Vásárló tudomásul veszi, hogy Sréger Gyulai Beatrix Egyéni Vállalkozó adatkezelő által a www.beautyfashion.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a bankkártyával történő fizetési lehetőséget biztosító Stripe Inc., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló neve, címe, e-mail címe, a vásárlás összege. 

8. TULAJDONJOGOK

8.1. A webhsopon (és social média csatornáinkon) megjelenő mindennemű tartalom (beleértve fotókat is) szerzői jogi műnek minősül. Tilos a www.beautyfashion.hu weboldalon és a social média csatornáin megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése Sréger Gyulai Beatrix Egyéni vállalkozó írásos hozzájárulása nélkül.

9. TERMÉKSZAVATOSSÁG ÉS KELLÉKSZAVATOSSÁG

Abban az esetben, ha a Vásárló a kiszállított termék(ek)nél látható anyag- vagy gyártási hibát észlel, (ideértve a szállítás során keletkezett sérüléseket is) erről a Beauty Fashiont haladéktalanul értesíteni kell. Az értesítést meg lehet tenni e-mailen keresztül az info@beautyfashion.hu címre küldött levélben, vagy postai úton küldött levélben Sréger-Gyulai Beatrix egyéni vállalkozó értesítési címére (Cím: Budapest, 1118 Haraszt utca 24. ) illetve házhoz szállítás esetén a Szolgáltatónak is lehet jelezni.

Ugyanakkor felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesíthető.

Kellékszavatossági jogai alapján a Vásárló választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozás számára – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséggel járna.

Jelentéktelen hiba esetén a Vásárló nem jogosult a szerződéstől elállni.

A teljesítéstől számított 2 hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Fogyasztó -választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Felhasználó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A kellékszavatossági jog érvényesítésének egyéb feltételei

A szerződés teljesítésétől számított két hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok.

A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Felhasználó bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Felhasználó fogyasztó csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Felhasználó fogyasztónak minősülő vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

A termékszavatossági igény érvényesítése során fogyasztó az alábbi esetben kérhet árleszállítás vagy állhat el a szerződéstől

Ha a hibás teljesítésből eredő kicserélésnek, vagy kijavítás kötelezettségének Szolgáltató megfelelő határidőn belül a Felhasználónak okozott kellemetlenség nélkül nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.

Termékszavatossági igény érvényesíthetőségének lehetősége gyártóval, forgalmazóval szemben

Felhasználó fogyaszt a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

10. PANASZKEZELÉS RENDJE

10.1. Célunk, hogy valamennyi megrendelést kifogástalan minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsük. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát szóban az alábbi telefonon, illetve e-mail címen levél útján tudja benyújtani.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (20) 552-9911

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@beautyfashion.hu

10.2. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát eljuttatja a vásárlónak.

10.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Amennyiben a panaszt elutasítja, álláspontját megindokolja. Az elutasított panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Vásárlónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

11. Szerzői Jogok

Miután a www.beautyfashion.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.beautyfashion.huweboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése) kifotózása, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A www.beautyfashion.huweboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 65.000 Ft, illetve szavanként bruttó 35.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

Felhasználó az elektronikus kereskedelmi szolgáltatás igénybevételével az általa megadott valamennyi adat Szolgáltató általi, jelen ÁSZF-ben meghatározott időtartamra történő tárolásához kifejezetten hozzájárul.

A Honlap rendszerének, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

A Honlapon való vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki, kereskedő viszonteladók, vagy bármely ipari felhasználók részére nem értékesít.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog rendelkezései az irányadók és ezen jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.